lördag 15 oktober 2011

länge sen...

tja,tja bloggen!

idag har jag inte gjort så mycket bara slappat typ... hihi<3

förlåt så hemst mycket för att jag inte bloggat, har liksom inte haft tid.. men aja!<3

jag vill bara säga en sak! eller igentligen är det flera...

caroline fan vad jag älskar dig gumman! du är en av miljonen som valde mig till vän! du är den tokigaste vännen man kan ha! men det gör mig så jävla mycket gladare!<3 om inte du hade valt mig vem fan skulle jag vara då? ingen såklart! det är du som får mig fortsätta leva! gud vad man får tårar i ögoen när man skriver det här! du kan aldrig fatta hur mycket jag älskar dig! jag lever bara för dig gumman!<3
 caroline för er som vill se denna vackra och underbara person!<3

eva tack eva för att du finns! du är min lilla extra mamma! jag vill att du ska veta att du har dom vackraste och underbaraste hästarna i världen! tack för att vi får denna möjlighet!

aa, lite tårar får man! men nu ska vi inte lipa nu ska vi mysa, hihi ha det bäst så länge!

//ann-carro <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar