tisdag 6 december 2011

"Whats Goin On.."

Vet ni? Det värsta jag vet är det mobbning det finns inget som är så vidrigt! Att se en människas självförtroende tynas bort, att se en person som aldrig gjort något för världen för att bli hatad. Hur kan människor vara så jävla känslokalla för att förstöra en annan människas liv, varför tar vi inte hand om varandra?
Det gör ont i mig att se den här videon, det är okej att visa sina känslor oavsett om man är tjej eller kille. Att gråta eller att visa att man faktiskt bryr sig. Varför hatar vi? Jag ska inte sitta och säga att jag aldrig har gjort något för världen. Vi måste ta hand om varann, ingen kan göra allt men alla kan göra något för att göra världen lite bättre, för att göra världen till en snällare planet! DU & JAG kan hjälpa till. Det är dags för världen att stanna upp nu och visa någonting. Ser man en person som mår dåligt eller går ensam gå fram till henne/honom ge bara några ord, ge din hand för att hjälpa till!
Ingen kan göra allt men alla kan göra något, ta hand om varandra all kärlek! ♥




Blunda inte för vad som händer! Ge någon din hand för att hjälpa till, det är så lite som krävs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar